[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

USB, zewnetrzny dysk twardy ide na usb

From: Irek Sobkowicz <irs@tlen.pl>
Date: Wed Oct 15 2003 - 14:19:10 CEST
[slacklist] USB, zewnetrzny dysk twardy ide na usb

Witam

Mam problem z podłączaniem urządzeń usb = "w locie" (slackware 9.0). Kiedy
podłączam lub odłączam urządzenie usb = (napęd zip iomega) w trakcie
działania komputera następuje zwis systemu = operacyjnego (nawet nie
zrzuca logów). Jeżeli urządzenie zostanie = podłączone przed uruchomieniem
komputera - wszystko działa bez zarzutu.
Błąd ten zaobserwowałem na dwóch komputerach = - pierwszy - Celeron 400 +
płyta Aopen na chipsecie intel810 (ten sam błąd = na jądrze standardowym z
2.4.20 jak i kompilowanym przeze mnie - 2.4.22), =
płyta Gigabyte7VAX (tutaj na standardowym jądrze =
kompilowanym 2.4.22 wywala się)

Kombinowałem już na wszelkie sposoby kompilować = jądro - opcje dot.
obsługi usb wkompilowane na stałe jak i też = jako moduły - niestety bez
efektu. Może coś jest nie w porządku z = hotplug-iem?

Czy coś skopałem..?

Przy okazji jeszcze zapytam: Czy ktoś z = grupowiczów odpalał zewnętrzny
dysk twardy na usb 2.0? Byłbym wdzięczny za = podpowiedź jak to odpalić,
ewentualnie gdzie znaleźć informacje na w/w = temat.

Dziękuję za wszelką pomoc
Pozdrawiam
Irek Sobkowicz