[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada - kilka pytan.

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Wed Oct 15 2003 - 23:26:26 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] [slacklist] Neostrada - kilka = pytan.

> mam kilka pytań odnośnie Neostrady +, = ponieważ jutro
> idę do TPSA z zamiarem zmiany z SDI na = NEO.

Zawsze mozesz wziac NEO+ na probe (msc za 1,07 zl) nie = rezygnujac jeszcze z
sdi... wiaze sie to jednak z placeniem przez ten = okres za sdi (mozesz z
niego zrezygnowac np po tygodniu przechodzac na = neo+)

> 1). Nie mam w serwerze USB (jest to stara płyta = gł.) czy
> będe miał jakieś problemy z = podłączeniem tego?
> Domyślam się, że będe musiał dokupić = jakąs karte ze złączem
> USB. Czy są problemy z użytkowaniem, =

No niezaprzeczalnie jesli chcesz miec modem na = usb...   ale alternatywa dla
Ciebie jest kupno modemu-routera na eth, mozna takie = kupic w przyzwoitej
cenie (nawet ponizej 400 zl)  i to z 3 letnia = gwarancja, pozatym mozesz
wowczas pozbyc sie routera programowego (choc nie = polecam tego kroku, lepiej
za sprzetowym postawic tez lina)

> 2). Oczywiście system to jest i będzie nadal = Slack 9.0, sieć
> ma 10 użytkowników, co polecacie aby po = równo rozłożyć
> transfer ?

To juz zalezy od Ciebie, Twoich userow i warunkow w = sieci.

> 3). Słyszałem, że 'Tepsa' daje bardzo lichy = modem, czy to tylko
> pogłoski ? Czy opinie poszczególnych = niezadowolonych osób...

Obecnie tepsa daje 1 z 2 modemow, albo segema, albo = thomsona (podobno mniej
zawodny). Tam gdzie pozbyli sie segemow sa juz tylko = thomsony.

Pozdroffka