[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Compaq ML350, Smart Array 641, instalacja linuxa

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Fri Oct 17 2003 - 18:29:24 CEST
[slacklist] Re: Compaq ML350, Smart Array 641, instalacja = linuxa

W liście z pią, 17-10-2003, godz. 15:47, GrzeZa = pisze:
> Witam,
> mam taki serwerek:
> Compaq ML350 (2x Xeon 2.4GHz, 2GB ram, 2x = Gigabitethernet, HP Smart Array
> 641, 2x 36GB U320)
> maszynka cacy!, przeznaczona głównie jako = serwer plików i router dostępowy
> do Internetu , ale...
>
> no właśnie jak się do tego zabrać z =
> innego Linuksa?
>
> Jak i kiedy załadować sterowniki, aby = program instalacyjny "zobaczył"
> RAID'a?
>
> Dzięki za wszelką podpowiedź
>
> GrzeZa

Przedewszystkim przeznacz ten sprzęt na serwer bo =
Leć na najbliższą giełdę i kup pceta compaq = za 150 zł, u mne we
wrocławiu jest ich wysyp :) p||350 64ram twardy =
wyłącznie na router. Taki sprzęt na jakim = pracujesz to mi się marzy, ale
jak bym szefowi powiedział......... :)