[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: x86config

From: Maciej Jan Glowacki <gmj@amg.gda.pl>
Date: Sat Oct 18 2003 - 15:00:43 CEST
[slacklist] Re: x86config

Vitam!

On Sat, 18 Oct 2003, calebr wrote:

> Ustawiasz w biosie bootowanie na cdrom. Wrzucasz = plytke. Przelaczasz sie na
> druga konsole. Logujesz sie. Montujesz dysk i = poprawiasz plik. Jesli uzywasz
> windows, to sa programy dzieki ktorym poprawisz =
> partycji.

Może prościej by było bez płytki? Przy = normalnym starcie systemu trzeba zadać
parametr dla jądra, nakazujący start w trybie = jednoużytkownikowym: klawisz Tab
w LILO, a następnie `linux s' -- wtedy można np. = modyfikować plik XF86Config
lub lepiej zmienić poziom pracy w /etc/inittab z 5 = na 3 a potem ręcznie
uruchamiać X-window aż do osiągnięcia = zadowalających rezultatów.

Pozdrawiam -- Mass.

--
MOVE ME VOOYOO!
***** Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl> = Linux User (#231463) *****