[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Jak usunac linie z pliku jednym poleceniem

From: Jaroslaw Wójcik <winchip@wp.pl>
Date: Sat Oct 18 2003 - 18:15:05 CEST
[slacklist] Jak usunac linie z pliku jednym poleceniem

Mam problem nie wiem jak mam usunac  np wszystkie = linie z
wyrazeniem html z okreslonego pliku = tekstwoego.

Przykladowo plik o nazwie "lista" zawiera = wpisy.

pomarancz1.html
pomarancz2.html
pomarancz3.tar
samochod
samochod.tar

Przez wydanie polecaenia:

fgrep -c -L *.html -f lista

dostaje wynik

pomarancz1.html
pomarancz2.html

Czyli wszystko ok

Ale jak zrobic abym mogl usunac naprzyklad wszystkie = wpisy z
wartosca *html
z tego pliku jednym poleceniem ??. - Ktorym program = ma takie
mozliwosci ??, Prosze o krotki przyklad

Prosze o pomoc

Leonardo DiCaprio + Daniel Day-Lewis + Cameron Diaz w = Twoim domu
na DVD i VHS. "GANGI NOWEGO JORKU" = specjalnie dla Ciebie!
http://film.wp.pl/p/film= .html?id=1915