[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Ile to tak naprawde jest?

From: Adrian <kleku@pf.pl>
Date: Sun Oct 19 2003 - 19:21:00 CEST
[slacklist] Ile to tak naprawde jest?

Moze glupio sie teraz zapytam ale ile ta cala Neo+ = osiaga kilobajtow na sek?
w sterownikach od tpsa sie pokazuje 640kb/160kb = (chodzi chyba o kilobity)
czyli po podziale przez 8 powinno byc gdzieś ok = 80kB/20kB
a tymczasem jedyne co mi sie udalo z tego wycisnać = to 64kB/16kB....
moze to dlatego ze w rc.htb neostrada to 512/128 (mam = htb ustawione) a moze
dlatego ze w tpsa dziela sobie przez 10....

- klęku
ps. ciekawe ile jeszcze bedziemy walkowac temat tego = z dupy ADSLa ;)