[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Neo+ i modem speedtouch330 +

From: <xtc@lancaster.one.pl>
Date: Mon Oct 20 2003 - 19:35:07 CEST
[slacklist] Neo+ i modem speedtouch330 +

Mam taki problem: Zestawiłem połączenie na w/w = modemie ale trzeba je
odpalać ręcznie bo automatyczne odpalanie z = rc.local nie działa.
Zrobiłem skrypty ale potrzebuję je odpalać z = jakaś zwłoką czasową, na
przykład 20 sekund. Czy istnieje polecenie w bashu = żeby odpalać skrypty po
kolei z taką zwłoką? Na przykład: porgram = odpala skrypt "a" za 20 sekund
skrypt "b" a za koleje 10 sekund skrypt = "c" i połączenie musi się odpalić.
Tylko jak to zrobić? Prosze o pomoc!