[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

smb

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Oct 22 2003 - 16:28:37 CEST
[slacklist] smb

Witam. Mam w sieci wyłącznie linuxy i taki = problem, wszystkie stacje
mają uruchomioną sambę żeby była mozliwa = wymiana plików ale raz to
działa a raz nie tzn. czasami w grupie roboczej = wyświetlą sie wszystkie
komputerki w sieci a czasami po "smb:///" = wyskakuje komunikat o nie
mozliwości połączenia się. Nie bardzo mogę = sobie z tym poradzić jak był
serwek samby i stacje win98 to do serwa się = wszystkie logowały przy
starcie i było ok. Trochę poczytałem i = znalazłem opcję
"local master = no" , ustawiłem to na = jednej maszynie na "yes" a na
reszcie na "no" sądziłem że = przyczyną może byc priorytet ale podziałało
przez chwilę i przestało :( czy miał ktoś = już doświadczenia z czymś
takim? problem dosyć istotny a we szystkich opisach = w necie znajduje
opisy samby pracującej dla win a opisu sieci = linuxowej nie znalazłem.
Pomocy !  :)