[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: squid w poradach slackware.com.pl

From: LeNiN <lenin26@poczta.onet.pl>
Date: Mon Oct 27 2003 - 12:09:26 CET
[slacklist] Re: squid w poradach slackware.com.pl

> instalowałem squida i niby chodził ale nie =

Równiez interesuje mnie teamat squida. = Zainstalowalem, dziala, strony
cache'uje w logach niby sa HIT'y ale wszystko = strasznie mulasto. I to nie
jest problem sprzetu bo u kumpla na wojniejszym o = niebo szybciej chodzi.
Głównie problem polega na tym że po zapodaniu = strony w przegldarce długo
czeka na początku (ok 10 s) a nastepnie strona = wczytuje sie juz w miare
sprawnie.(strona wczesniej z cache'owana, tzn. przed = momentem)
Zna ktos rozwizanie problemu ?

--
Pozdrawiam  ----> Krzysztof