[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: squid w poradach slackware.com.pl

From: Radosław Czyżewski <morgor@wp.pl>
Date: Mon Oct 27 2003 - 17:23:04 CET
[slacklist] Re: squid w poradach slackware.com.pl

Jakieś 2 miesiące temu testowałem squida u = siebie w domu. Serwerek
zamiatał na K6-2 500MHz i jakiieś ponad 300MB = ram'u. Łącze na SDI, sieć
lokalna 100MB. Nie licząc serwerka-ruterka mam = jeszcze 3 komputerki
podłączone. Po niedługim czasie zrezygnowałem = ze squid'a bo zamiast
przyśpieszać, spowalniał. Najprostrzy test jaki = robiłem to wchodziłem na
stronke, na której było sporo grafik, po czym =
przeglądarki i wchodziłem ponownie... = Przyśpieszenia nie zauważyłem, a
nawet miałem wrażnie że stronka wczytywała = się dłużej. Plik
konfiguracyjny był na pewno dobry (robiłem kilka = razy wg różnych
opisów). W katalogu cache squida za każdym razem = odkładały się
wczytywane przez przeglądarki pliki... ale = żadnego przyśpieszenia nie
było. W końcu zrezygnowałem ze squida. I = jeszcze chciałbym dodać że
Slack był w wersji 9.0 - standardowe pakiety (squid = zassany z
www.linuxpackages.net).