[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: wspolpraca Maca z Samba pod Slackiem...

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Oct 28 2003 - 08:47:45 CET
[slacklist] Re: wspolpraca Maca z Samba pod Slackiem...

W liście z pon, 27-10-2003, godz. 23:45, Tomek... = pisze:

> a wiesz moze jak to zrobic ??
> uratowalbys mi zycie :-P
>
> Tomek...

Oj tomku przykro mi ale nigdy tego nie robiłem, = poprostu uczyłem się o tych rzeczach
i pamiętam. Wiesz jeżeli poczekasz do czwartku to = zapytam mojego
wykładowcę, to jest bardzo dobry specjalista i = moze coś podpowie. Na
razie szukaj w jądrze linuksa wsparcia dla apletalk =