[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Informacje podczas podnoszenia systemu

From: Roman Kumicki <kroman@poczta.fm>
Date: Tue Oct 28 2003 - 12:23:02 CET
[slacklist] Re: Informacje podczas podnoszenia systemu

>1)  man dmesg
>2)  /val/log/messages
>
>Pozdroffka

Hmm. Sprawdziłem w podanym przez Ciebie pliku ale = tam tej listy modułów nie ma.
Pomieszałem również z dmesg ale również nie = uzyskałem poż±danego rezultatu.
Sprawdziłem pozostałe pliki w tym katalogu i = ¶ladu po li¶cie nie ma.
Czy kto¶ potrafi to zinterpretować ?

Roman