[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: dalej Neo

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Oct 28 2003 - 14:43:38 CET
[slacklist] Re: dalej Neo

W liście z nie, 28-09-2003, godz. 13:51, andrew = pisze:
> w morde ten shit ciągle sie rozłącza. a = kiedy chce go podnieść na nowo brak podniesionego ppp :( co z tym = zrobić . Kernel 2.4.22 slack 9.1 , modem Cellpipe Lucent'a = .

> czyżby slack był gorszy od XP'ka na którym = nie ma takich problemów ?? I co z ładowaniem stronek??chodzą jak = samo .

> Help please !!
> Pozdrawiam Andrew

Oj stary nie wypisój takich rzeczy bo komuś = naciśniesz na odcisk :)
jak chcesz to korzystaj z XP nikt cię do slacka nie = będzie nakłaniał. Co
do twojego problemu to szukaj info na google, jak na = razie to takiego
modemu jeszcze nie widziałem na oczy a sytuacja = wygląda podobnie jak
było to z segemem więc musisz poczekać aż = ktoś rozpracuje ten modem albo
samemu to zrób :)  trzeba było dołożyć = 200zł i kupić modem ethernetowy z
którym nie ma najmniejszych problemów. Jeśli =
jest napisane że ma być ustawione na 1492, musisz = poprostu kombinować i
ustawiać od 1492 w dół :)