[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Modem ethernet do neostrady?

From: sebas <sebas@bramy.net.pl>
Date: Wed Oct 29 2003 - 17:26:09 CET
[slacklist] Re: Modem ethernet do neostrady?

Ja mialem ten sam problem... instalowalem ten modem z = kilku opisow i sie nie
odpalal... wiem ze niektorzy to robili i dziala :) ja = wpadlem na taki pomysl
ze poprostu poprosze milego kolege ktory miam neo na = 1 kompa pod windowsem i
modem sagem zeby sie ze mna zamienil :) po paru = minutach gadania mialem
modem u siebie w domku i zrobilem w 10 minut :) tylko = trzeba znac kogos kto
ma sagema..........