[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Modem ethernet do neostrady?

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Oct 29 2003 - 19:19:58 CET
[slacklist] Re: Modem ethernet do neostrady?

W liście z śro, 29-10-2003, godz. 18:13, Krzysztof = Kostoń pisze:
> [...]
> modemy ethernetowe sa drogie. A ja moge miec w = promocji dla firm w styczniu
> za 1zl modem USB, przy rezygnacji ze = szlachetnego SDI. Mysle wiec - Moge
> sobie adapter USB 2.0 Avacsa za 40 pln sprawic. = Ale znowu, podobno, jak
> czytam - "to nie do skonfigurowania" =
> Mam w zwiazku z tym kilka pytan do osob =
> czy warto dla ryzykowac utrate zdrowia = psychicznego rezygnujac z SDI i
> przechodzac na neo? Czy to sie DA zrobic??????? = Np. z modemem USB+karta
> adapterem USB na PCI. Pod naszym kochanym = slackiem oczywiscie? Czy komus to

ja stanowczo odradzam, sam bardzo żałuję że = to zrobiłem. Jedyną przewagą neo
jest prędkość. Stałe ip to jednak spory = komfort a tpsa doskonale sobie z
tego zdaje sprawę, poza tym najczęstsze = predkości na neo to 20kbps więc
nie jest tak wesoło, oczywiście przydaje sie jak = ściągasz nowego slacka
ale w końcu robisz to raz na pół roku :) tak =
stanowczością zakładaj proxy na sdi i daj sobie = spokój (chociaż z tym
squidem ciężko jest na slacku:)