[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problem z php

From: szumi <w1412@o2.pl>
Date: Thu Oct 30 2003 - 11:08:43 CET
[slacklist] Re: problem z php

> Witam
>

> Mam problem z uruchomieniem PHP.
> Zrobilem wszystko zgodnie z opisem = (www.slackware.com.pl)
> Tylko ze na nowszych zrodlach php (4.3.3)
>
> Po wpisaniu polecenia:
> apachectl restarted
> Apache restartuje sie i nie daje zadnych = komunikatow o bledach.
>
> Natomiast jak stworzylem plik index.php a w = nim"
>
> <?
> print "test";
> ?>
>
> to przegladarka nie zinterpretowala tego kodu = php tylko wywalila cala
zawartosc pliku.

> [...]

Mialem podobny problem. Otoz gdy odpalasz apacha w = pierwszej kolejnosci
szuka on pliku konfiguracyjnego w /etc/apache = httpd.conf.(Slack 9.0, nie
wiem jak inne). Tam znajduje sie plik konfiguracyjny = apacha powstaly w
czasie instalacji slacka.  Ja usunalem cala = zawartosc z tego katalogu i
skopiowalem tam plik konfiguracyjny (wzbogaciony o = obsluge PHP)  z katalogu
gdzie instalowalem apacha I juz smigalo.

Szumi