[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

problemy z mplayer

From: Bogo <bogdankow@wp.pl>
Date: Thu Oct 30 2003 - 17:13:36 CET
[slacklist] problemy z mplayer

Witam.
Proszę o pomoc, po zainstalowaniu Mplayera coś = musiałem skwasić, bo nie mogę
załadować napisów, tzn poza trybem tekstowym = nie ładują się.
Być może dlatego, że usiłowałem zmienić =
Koloru nie zmieniłem :) a napisy znikły.
Pojawia mi się teraz komunikat:

>New_Face failed. Maybe the font path is = wrong.
>Please supply the text font file = (~/.mplayer/subfont.ttf)

Nie mam pojęcia o co chodzi z tym subfontem - czy to = jakiś dodatkowy plik
fontów, czy co? najgorsze, że nie mogę się = pozbyć tego komunikatu - gdzie on
zapamiętuje takie ustawienia?

Proszę o poradę, jeśli to może pomóc, to = jest to Mplayer 0.92, na Slackware9.0

Pozdrawiam.B