[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

eMule i Neo+ na Slacku

From: Tomek <tommysca@go2.pl>
Date: Fri Oct 31 2003 - 10:22:57 CET
[slacklist] eMule i Neo+ na Slacku

Witam

Jest taki serwer: Slack 8.1, Iptables, P133, Neo z = modemem Thomson SpeedTouch 330 (USB).

Wczoraj zauważyłem taki objaw że po = przełączeniu modemu ST330 na serwer strasznie wolno ściaga się = wszystko w eMule (tak ok. 7 - 8 kb/s) natomiast gdy było to = podłączone poza siecią do Windowsa 2000 to chodziło bardzo = ładnie (dochodziło nawet do 40 kb/s).

Zmieniłem MTU modemu na 1492 ale nie wiem czy było = to konieczne bo zmiany żadnej nie zauważyłem.

Ktoś ma jakiś pomysł?

Pozdrawiam i z góry dzięki za odp