[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

FWD: Re: rtl8180 nie chodzi

From: <jan_hynek@o2.pl>
Date: Fri Oct 31 2003 - 13:57:31 CET
[slacklist] FWD: [slacklist] Re: rtl8180 nie chodzi

>czy ktos ma doswiadczenia z uruchomieniem kart = rtl8180
pod
>slackware?
>Janek
>

>http://www.cyberb= ajt.com/wiedza/raport16.shtml
>
>tutaj masz małą wzmianke jak to uruchomić = pod linuxem
>
>względnie polecam grupę = news.sieciradiowe.cyberbajt.pl

>pozdroofka demeus

Wszystko przetrenowalem, sam bylem swiadkiem stawiania =
tej karty na rh 9.0 i poszla. w slacku na tym samym =
sterowniku (ze strony realteka) karta jest martwa. = nie swieca
zadne diody z tylu. udawalo sie uruchomic pod suse , = rh,
mandrake itp. ja w slacku nie umiem. pod winxp =
Dzieki za wiadomosc.
Janek