[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pytanko w sprawie rajda softwerowego

From: Marcin Korszeń <mak@itq.pl>
Date: Fri Oct 31 2003 - 20:14:13 CET
[slacklist] Re: Pytanko w sprawie rajda softwerowego

On Thu, Oct 30, 2003 at 03:17:06PM +0100, Mario = wrote:
> Czy muszę po skonfigurowaniu rajda 1 np mkraid = /dev/md0
> formatować dysk md0.Bo mam już dawno = zainstalowany system (slack 8.1) i
> chciałbym dołożyć dysk aby działał = wrajdzie.Przy czym formatowanie md0
> oznacza ponowną reinstalację czego =

Swego czasu chcialem zainstalowac raida na slacku (/ = tez mialo byc na
raidzie) ale caly czas nie zgadzaly mi sie jakies = wpisy w superblock
(roznily sie bodajze o 8 bajtow).
Da sie to na pewno zrobic ale ja po dwoch probach sie = poddalem,
zainstalowalem redhata na raidzie, tam robi sie to z = poziomu instalatora
;)
Jesli uda Ci sie to skonfigurowac to podziel sie ze = mna w jaki sposob :)

Pozdrawiam,
MarcinK