[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

courier-imap i php

From: Poochini <poochini@wp.pl>
Date: Sat Nov 01 2003 - 00:32:16 CET
[slacklist] courier-imap i php

mam problem z zainstalowaniem courier-imap, php
skopilowalem courier-imap i on chodzi okej teraz = proboje przekompilowac od
nowa php aby funkcja mail() zaczela dzialac(tam mi = powiedzieli na
#slackware.pl) odpalam kompilacje php z funkcja = --with-imap i teraz zaczyna
sie problem bo php wywala mi nastepujacy blad

checking for IMAP support... yes
checking for pam_start in -lpam... no
checking for crypt in -lcrypt... (cached) yes
configure: error: Cannot find rfc822.h. Please check = your IMAP installation.

zrodla courier-imap mam w /usr/local/src/courier-imap =
do --with-imap=
w katalgu zrodel znajduje sie katalog rfc822 w ktorym = jest plik rfc822.h
jezeli dam dokladna sciezke do pliku rfc822.h to = wywala mi nastepny blad

checking for IMAP support... yes
checking for pam_start in -lpam... no
checking for crypt in -lcrypt... (cached) yes
configure: error: Cannot find imap library = (libc-client.a). Please check
your IMAP installation.

jakie mam dodac jeszcze funkcje zeby php sie = przekompilowalo bez problemu ?
E-Mail: poochini@imprezka.info
GG: 3663820
http://poochini.prv.pl