[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: squid

From: <jan_hynek@o2.pl>
Date: Mon Nov 03 2003 - 18:34:38 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Re: Re: squid

demeus <demeus@go2.pl>:

> [...]
squida (po wielu
znajduje się wewnątrz
80 -j DNAT --to
przeglądanie stronek padło
czy czasem nie jest
ze squidem próbuje
kilka godzin i nadal

systemowych, poprostu squid chodz:)

>moim skromnym zdaniem jeśli squid i nie ma nic = w logach
poprostu żaden ruch do niego nie dociera
>hmm...
>a przekierowanie na squida masz umieszczone przed =
masquaradzie?

>pozdroofka demeus

sprawdz czy squid wogole dziala na serwerze. ja tez =
walczylem ze squidem i mialem podobny problem. po =
uruchomieniu squid dzialal bardzo krotko. po = uruchomieniu
squid i wydaniu ps aux widzialem ze proces dziala, za = 30 s ps
aux i nie ma squid. pomoglo skomilowanie sqiud z = opcja
--disable-ident-lookups. nastepny problem to prawa =
do katalogu z logami.
Janek