[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: squid

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Mon Nov 03 2003 - 19:06:23 CET
[slacklist] Re: squid

W liście z pon, 03-11-2003, godz. 18:34, = jan_hynek@o2.pl pisze:

> squida (po wielu
> znajduje się wewnątrz
> taką regółką
> 80 -j DNAT --to
> przeglądanie stronek padło
> czy czasem nie jest
> ze squidem próbuje
> kilka godzin i nadal

> systemowych, poprostu squid chodz:)

> poprostu żaden ruch do niego nie =
> masquaradzie?

> sprawdz czy squid wogole dziala na serwerze. ja = tez
> walczylem ze squidem i mialem podobny problem. = po
> uruchomieniu squid dzialal bardzo krotko. po = uruchomieniu
> [...]
tak z prawami też był problem, tyle tylko ze = wszystko w logach
wyczytałem i co jedno uruchomienie zmieniałem to =
zyczył aż wkońcu ruszył :) Niestety wszystkie = opisy squida w sieci które
znalazłem dotyczyły starych wersji które mają = nieco inne pliki
konfiguracyjne. Myślę że w końcu mi się = udało tyle tylko ze nie ustawiam
regółki na routerze a w przeglądarce wpisuję = adres proxy z którego ma
kozystać. Jednak działanie jest wolne i myślę = że nie przyspieszyło
otwierania się stronek, sprzęt nie jest najgorszy = bo ma 256ram (80ram
przeznaczone na cache) dysk scsi i procek 300caleron = także powinien
chodzić całkiem nie źle a tak nie jest. Jeszcze = raz ponawiam prośbę o
umieszczenie squida w poradach slackware.com.pl. = Pozdrawiam