[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: qmail

From: Marcin Korszeń <mak@itq.pl>
Date: Wed Nov 05 2003 - 08:27:52 CET
[slacklist] Re: qmail

On Tue, Nov 04, 2003 at 07:30:17PM +0100, Sławomir = Jach wrote:
> Witam. Udało mi się wkońcu zainstalować = qmaila i nawet go uruchomić :) w
> tej chwili qmail ładnie wysyła pocztę, nie = bardzo jednak rozumiem co
> zrobić żeby jeszcze ją odbierał, czy mam =
> poradach slackware w dziale qmail jest to = trochę nie jasno napisane i
> jestem zdezorientowany :) qmaila = zainstalowałem wraz z "uscpi-tcp" i
> "daemontools" Pozdrawiam

Ja uzywam vpopmail (http://www.inter7.com/vpopmail/<= /A>), posiada wsparcie
dla virtualnych domen, konta mozesz trzymac w = katalogach, w mysql albo w
ldapie(tego nie sprawdzalem).
Jesli chcesz uzywac pop3 dla uzytkownikow lokalnych = to musisz sprawdzic
na qmail.org, na pewno cos jest.

Pozdrawiam,
MarcinK