[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: lexmark z605c

From: andrzejsperczynski <andrzejsperczynski@poczta.onet.pl>
Date: Thu Nov 06 2003 - 09:18:39 CET
[slacklist] Re: lexmark z605c

Dnia czw 6. listopada 2003 01:58, = napisałeś:

> Zainstalowałeś, powiedziało coś? Może = jakiś error? Sprawdź jeszcze
> "checkpc -f" na wszelki wypadek (z = niektórymi lexmarkami tak trzeba :(
>
> A właśnie, czy Aurox to jest jakaś dobra =
> beret? Jeszcze się z nią nie = zapoznałem.
----------------------------------------------------------------= --------------------------------------------------
Na temat Auroxa powiem tylko, że chodzi u mnie = wolniej od Slackware 9.1 na
ext3. Oprócz tego miałem kłopoty z = menadżerami pakietów i wszystkie programy
uruchamiały się z  minimalnym = opóźnieniem?
Zrzuty ekranu i teksty błędów wyślę ci na =
Próbowałem przekopiować w te same miejsca = zgrane wcześniej pliki z Auroxa, ale
nie działa.
Na razie.
--
Andrzej Sperczyński