[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

DSL 1Mb

From: Tlen <vansik@tlen.pl>
Date: Thu Nov 06 2003 - 21:14:28 CET
[slacklist] DSL 1Mb

Mam pytanei posiadam lacze DSL 1Mb oraz serwer an = slackware 9.1 wszystko
ladnei pieknie chodzilo ale zaczelo sie cos walic = mianowicie wystepuja
jakies zwiechy tego lacza mianowicie co niej wiecej 5 = godzin ten czas jest
rozny lacze jakby umieralo transfer spada do paru = bajtow pingi ida strasznie
dlugie tylko do tpsa 194.204.159.1 w miare poprawne = wie ktos co to moze byc
pozniej ustepuje ten problem i wszystko wraca do = normy trwa to jakies
40minut. Zglosielm sprawe do polpaka zobaczymy co = zrobia a w miedzy czasie
szukam pomocy na liscie slacka. Dodam ze mam wpisane = adresy ip pierwszy
czyli z koncowka 170 jako eth0: a reszta czyli 171, = 172,173,174 jako aliasy
kart sieciowych czyli eth0:1 itp. Prosze o = pomoc