[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

kontroler domeny dla linuxów

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Fri Nov 07 2003 - 17:13:20 CET
[slacklist] kontroler domeny dla linuxów

Witam. W sieci którą mam przyjemność = administrować mam same linuxy, w
tej chwili uruchamiam serwer samby dla nich i =
Niestety w sieci znalazłem 1500 :) opisów , ale = oczywiście nigdzie nie
było opisów współpracy takiego cuda z = linuxami, aż mnie krew zalewa,
tyle się biadoczy o promowaniu linuxa a każdy = pisze o sambie i
windowsach. Może któryś z was natknoł się = na taki dokument? wiem ze
niemcy w swoim msw zrobili takie cuś ale jakoś = język niemiecki nie jest
moją mocną stroną :) Pozdrawiam