[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kde i zmiana rozdzielczosci i odswierzania monitora

From: Kamper <kamper@bonbon.net>
Date: Sat Nov 08 2003 - 04:53:56 CET
[slacklist] Re: kde i zmiana rozdzielczosci i odswierzania = monitora

On Fri, 2003-11-07 at 11:25, lasic ;P wrote:

> jak w temacie jak zmienic odswierzanie i = rozdzielczosc monitora pod
> kde

W Control Center powinieneś poszukać. U mnie jest = w Desktop -> Size &
Orientation; z tym że nie mam standardowego KDE. = Gdy ustawisz poprawnie
monitor w xf86config, powinien ci dać najlepsze = odświeżanie dla
monitora. Rozdzielczość również można z = tego ustawić (albo ręcznie
edytując /etc/X11/XF86Config, co jest najbardziej = wygodne.)
--
Kamper <kamper@bonbon.net>