[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

odswiezanie

From: Marcin Kielesinski <ministerq@tlen.pl>
Date: Sun Nov 09 2003 - 14:59:55 CET
[slacklist] odswiezanie

Witaj slacklist,

Jak w slacku zmienić częstotliwość = odświeżania monitora? Dopiero co
zainstalowałem slacka 9.0, i wita mnie on strasznie =
oczy odświeżaniem 60Hz, co przy 17" = trinitronie nie jest chyba
najlepszym pomysłem...
Mój monitor to Dell 1726T-HS/D1025HT.

Dotychczas używałem dystrybucji = "cukierkowych" - czylu jakichś Auroxów
i innych RedHatów, i postanowiłem to zmienić :) = Zapewne to nie
ostatnie moje pytanie tutaj, z cyklu = "początkujący", więc proszę o
cierpliwość i wyrozumiałość :)

Pozdrawiam serdecznie
--
Marcin Kielesiński
ministerq(at)tlen.pl GG:3241746 = (IRC:Hiacynt,MiniQ)SETI member

Jedzcie tylko polskie ananasy!