[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

virtual server w apache'u

From: Arek Pierożyński <admin@zagajnik.one.pl>
Date: Sun Nov 09 2003 - 17:54:37 CET
[slacklist] virtual server w apache'u

Witam!
chce zrobic virtual server w apache'u dzialajacy na = tym samym ip, co server podstawowy, ale porcie 200. No i to ze chce to = jeszcze nie znaczy ze mi sie uda :(  Jak juz mi sie uda tak = skonstruowac sekcje <virtual server>, zeby wogole apache sie = podniosl, to mi sie wysypuje moja strona podstawowa. Pisze mi, ze =

Jesli ktos ma apache dzialajacy wlasnie na takiej = zasadzie, bardzo bym prosil o pokazanie, jak ma skonstruowana sekcje = <virtual server>. Dzieki

--
Pierog
gg 51424