[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Jak wymsić automatyczne ustawienia

From: Poochini <poochini@wp.pl>
Date: Mon Nov 10 2003 - 16:28:04 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Jak wymsić = automatyczne ustawienia

a ja bym proponowal uzyc programu minisev ze strony = www.slackware.com.pl i
userowi po wejsciu na obojetnie jaka strone pojawi = sie komunikat aby
wykasowal ustawienia adresowe w swoim kompie. chyba = ze masz "trudnych"
userow

> Jesli chodzi Ci o wmuszenie danemu userowi =
zainteresuj