[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: pytanko

From: Marcin <skopi6@poczta.fm>
Date: Fri May 16 2003 - 07:10:13 CEST
[slacklist] Re: pytanko

On Fri, 16 May 2003 00:54:28 +0200
Rafał Jeżak <kacper@slubice.biz> = wrote:

> > .....wciaz nic nie umiem :P
> A czytasz man/doc itp ? ;->

cos czasem przeczytam .... ale tam nie ma obrazkow = wogole :/

> To nie jest tak do końca. W Slackware nie masz = żadnych kreatorów
> itp, masz tylko dobrze udokumentowane pliki = konfiguracyjne, po za
> tym słyszałem, że bardzo trudno jest coś = skompilować pod rh i mdk,
> zawsze czegoś brakuje ;-) Nie polecam = zaczynać od RH albo od MDK, bo
> można się zrazić do Linuksa ;>

z tego co pamietam to nie bylo tak zlez z = kompilowaniem rzeczy,
w red hacie/mandrake'u jest gcc2.96 troche qlawe, nie = mialem z tym
zadnych problemo, no moze  jak mplayer'a = kompilowalem to tzeba go bylo
skonfigurowac z opcja gcc2.96 sux czy cos w tym stylu = :))

red hat ktorego mialem to byl 7.1 teraz pewnie sie = troche pozmienialo,
ale i tak wydaje mi sie ze jak cos da sie zrobic pod = slackiem to i pod
rh tez sie to da zrobic, zreszta ja sie na tym nie = znam ,ja tu tylko
sprzatam :)

> Ale jak to się mówi ... należy
> spróbować _wszystkiego_ ;-)

raczej nie powinno zaszkodzic :)