[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: E-Book`i - otwarta propozycja

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Fri May 16 2003 - 11:22:22 CEST
[slacklist] Re: E-Book`i - otwarta propozycja

Zrobimy tak ftp.munet.eu.org anonymous chcialbym aby = w
katalogu incoming znalazly sie tez jakies pdf`y = (ewentualnie
doc`i ale w wypadku gdy w jednym pliku doc jest =
ksiacka) i wszytskie pliki opisujecie w nazwach, moga = byc
spakowane...

Ufam ze nie zrobicie mi bydla i podrzucicie cos na = ftp`a bo
to nie tylko dla mnie - traktujcie go jako = powiedzmy
"grupowego" z ebookami o kturym kiedys byla = mowa.....

Tylko badzcie cierpliwi.....

-- Luko --

Registred Linux User: 309147