[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: konta

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Fri May 16 2003 - 13:15:32 CEST
[slacklist] Re: konta

> Luko do Ciebie mam pytanie. Jak zrobiles = zakladanie i
konfiguracje kont
> przez www. Czy umozliwiasz uzytkownikom = zakladanie kont
www czy tylko
> pocztowych via www? Bylbym wdzieczny gdybys = napisal mi
wszystko co i jak
> zrobic, albo dal linki na jakies fajne = opisy.

Hehe to nie jest tak jak wyglada..... Bo chodzi o to = ze nie
pozwolilbym na automatyczne zakladnie kont z = formularza tak
jak to jest w jakichs tych portalach z darmowymi = kontami bo
bylo by to samobujstwo.... Sprawa wyglada tak ze jest = to
przeznaczone dla luseruw odemnie z sieci kturzy i tak = z tego
nie korzystaja, a dziala to tak ze wypelniaz formulaz = ja
dostaje @ i zakladam recznie konto... poczte mam via = pop3 i
smtp tylko dla sieci wewnetrznej, no i dodatkowo = konta www z
uploadem via samba i ftp.... Wiem ze wyglada to tak = jakbym
zakladal konta jakims automatem ale tak nie jest.... = jak
masz jakies pytania odnosnie postfixa czy apache =
zwiazanych z tym kont czy cos to sa tu ludzie kturzy = na 100%
sie na tym lepiej znaja....