[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Jaka ksiazke kupic...

From: Artur Miętek <mentos@gabo.pl>
Date: Fri May 16 2003 - 23:42:27 CEST
[slacklist] Jaka ksiazke kupic...

Witam,

Otatnio czesto na grupie czytam o e`bookach :)
Rozumiem, ze to troche problem dzielic sie nimi = bez
niczego w zamian... tak samo ceny normalnych = ksiazek
w tej tematyce pozostawiaja duzo do zyczenia... Nie =
kupic czegos na darmo.

Moze ktos z grupowiczow jest w stanie polecic mi = jakas
ksiazke odnosnie programowania w C, tak zeby = zawierala
dobry opis gniazd sieciowych i ncurses.
Chcialbym tez dowiedziec sie z niej o pisaniu = programow
sieciowych rozgloszeniowych (nie wiem czy to dobra = nazwa,
ale chodzi, o cos w rodzaju lanchata).

    ----