[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: NOWA EDYCJA CO Z TEGO JAK NIEDZIAŁA

From: kynek <kynek321@poczta.onet.pl>
Date: Sun May 18 2003 - 08:56:58 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] = NOWA EDYCJA CO Z TEGO JAK NIEDZIAŁA

dobra wszystko jasne rawrite i plik bare.i ale co = może być skopane że z tej
dyskietki mi niebutuje poprostu przelatuje przez = nią jakby nic na niej
niebył ( w biosie mam ustawionee boot z =

i do czego jest bare.i a doczego color.gz