[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

maskarada tylko ze.

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Sun May 18 2003 - 13:09:32 CEST
[slacklist] maskarada tylko ze.

Witam

Mam dosc nieciekawy problem przez kogos z sieci mam = bana na serwerze Ultimy
Online i nie moge zalozyc konta a zbanowane mam ip z = koncowka 102.
Potrzebuje przejsc na jedno z zewnetrznych IP (z = koncowka 103, 104) i
zrobic z niego maskarade na mojego kompa tzn zebym = byl widziany z ip z tej
puli niewykorzytsanych a reszta zeby siedziala na = 102. Prubowalem juz
ruznych sposobuw ale penie robilem cos zle. W gre = wchodzi alias na karte
sieciowa a ip tables nie przyjmuje np:
iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0:0 -j SNAT -s = 192.168.1.2 -d 0/0 --to
80.55.134.103
Jak to zrobic zeby to dzialalo i rzeczywiscie zebym = byl widziany zza tego
IP z koncuwka 103? Nie chodzi mi o semi publica bo to = tez mi nie dziala i
nie umiem tego ugryzc.
Prosilbym o jakas konkretna pomoc wskazowki, linki, = jezeli ktos ma gotowe
rozwiazanie to tez bylo by milo...