[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Modemy neo+ co wybrac eth czy usb ?

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Mon May 19 2003 - 17:47:28 CEST
[slacklist] Re: Modemy neo+ co wybrac eth czy usb ?

>   Czym sie rozni (w praktyce) modem = neo+ na usb od tego na eth ?

Zacznijmy od bardzo waznej kwesti ze na 90% router dla = neo+ nie istnieje na
usb i to nie jest modem tylko router, bo czy da sie = zalogowac na modem i
czy modem ma funkcje routera sprzetowego (jest = jeszcze jedna sprawa
potwierdzajac teorie ze to router instrukcja obslugi = - przynajmniej w
dsl`ku)...

>   Co wybrac jesli istnieje mozliwosc = wyboru ?

Niestety ale nie ma mozliwosci wyboru przynajmniej ja = sie z taka
mozliwoscia nie spotkalem i watpie zeby dawali na = usb. W takim wypadku
ciekawe jest po co sie pytaja o to usb w tym = formularzu cos ie zamawia
usluge....

>   Czy modemy eth sa rozne dla kart 10 i = 10/100 ew 100 ?
Akuratnio tu nie ma ruznicy, tak samo gada na 10Mbit = na 100Mbit i
10/100Mbit i 10Mbit na usb.