[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

lacze

From: Wojciech Potyka <wojtek@netprovidence.com>
Date: Thu May 22 2003 - 12:51:36 CEST
[slacklist] lacze

Witam

Mam SDI , podczas wysylania i odbierania pakietow = zapalaja mi si na laczu diody,
teraz chcialbym wiedziec co w danym momecie idzie = przez moje lacze do kogo jest adresowane i
od kogo pochodzi, np; jezeli w danej chwili = przychodzi do mnie mail to chcialbym wiedziec ze
z takiego adresu ip idzie wiadmosc mail a odbiera ja = moj serwer pocztowy.

Czy ktos moglby mi cos poradzic.

Wiem ze iptables ma mozliwosc logowania wszystkiego = ale ja raczej chcialbym tylko podejzec na bierzaco
co sie dzieje.

Pozdrawiam Wojtek