[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem z drukarką USB

From: Roman Kuźmicki <kroman@poczta.fm>
Date: Thu May 22 2003 - 14:22:23 CEST
[slacklist] Problem z drukarką USB

Z problemem tym walczę od chyba tygodnia i nijak nie = mogę sobie z tym
poradzić.
Mam Slaka 9.0.
Kompilowałem w jądro obsługę USB
Skonfigurowałem apsfilter'a do obsługi mojej =
Przeprowadziłem test na apsfilter'e; wydrukował = się bardzo dobrze.
Odpaliłem demona LPD
I wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że nie = mogę drukować pod X-ami.

W ustawieniach drukarek pod X-ami wybrałem = LPR/LPRng
(Oczywiście zalogowany jako root)
A to mi wypluły X-y podczas próby wydruku:

"Podczas wydruku wystąpił błąd. System = wydruku zwrócił jego opis:
/usr/bin/lpr -P 'HP920c' = '/opt/kde/share/apps/kdeprint/testprint.ps' :
wykonanie nie powiodło się. Komunikat = zwrotny:
lpr: unable to print file: = server-error-service-unavailable"

Przetestowałem wszystkie ustawienia dostępne w tym = menadżerze i wynik był
dokładnie ten sam.
Co ciekawe (a może normalne) w kreatorze dodawania =
wybrać portu USB.
Mogłem go co najwyżej wpisać ręcznie.

Naprawdę nie wiem co mógłbym jeszcze = zrobić.

!!!POMOCY!!!