[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

LSTAT

From: Dominik J. <dj@sed-hut.pl>
Date: Sun May 25 2003 - 12:18:21 CEST
[slacklist] LSTAT

Hey !

Na poczatek pozdrowienia dla wszystkich :-)

Panowie na Slacku stawialem juz lstat nie raz i nigdy = nie ma z tym problemu ( wogule slack jest jakis w miare bez problemowy = prawie zawsze wszystko dziala )

niestety mam jeden serwerek na mandrake ( fuj ) i = niestety nie moge go przerobic na Slacka ( nie pozwalaja wlasciciele ) , =

wiem ze to nie lista mandrake, ale kozystam od ponad = roku tylko z waszej listy bo wystarcza mi w 100% :-)

Dla was pewnie to pestka a ja sie mecze juz z 2 dni i = nie moge postawic tego lstata na tym systemie wychodzi mi taki = blad:

http://62.233.162.179/lsta= t/lstat.cgi

z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi , bo moja = marna wiedza na temat linuxa tu nie wystarcza.

pozdrowienia
Dominik