[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: LSTAT

From: lasic;P <nicop@go2.pl>
Date: Sun May 25 2003 - 14:30:15 CEST
[slacklist] Re: LSTAT

grupa tez apache praktycznie kazdy blad jaki ci wywali = to bedziesz musial
zmienic i uzytkownika i grupe na apache
przy instalacji jak bylo trzeba bylo wpisac prawa to = trzeba bylo wpisac
apache  kiedys tez tak mialem jak najpierw = zrobilem w slacku na nobady i w
mandraku tez potem prawa na nobady dalem i musialem = wszystko zmieniac
pozdrawiam
lasic