[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jeszcze jedno

From: Rafal <rafaelb@interia.pl>
Date: Sun May 25 2003 - 23:02:11 CEST
[slacklist] Re: jeszcze jedno

Kabel musi byc tzn "skorsowany" tj. = zamieniasz kolejnosc tych malych
kabelkow w skrentce. Tak wyglada ulozenie kabelkow w = kablu sieciowym do
podlacznia np. do Lanu
(uloznie kabelkow w 2 wtyczkach patrzac od =
1 2 3 4 5 6 7 8
1 2 3 4 5 6 7 8
a jak chcesz mic skretke i urzywac kabla np. do = podlaczenia 2 kompow lub np
hub`ow to zamieniasz kolejnosc 1 z 3 i 2 z 6
Mam nadzieje ze w miare jasne to jest