[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

ponowienie pytania: "sieæ"

From: Road <slacklist@interia.pl>
Date: Wed May 28 2003 - 12:46:11 CEST
[slacklist] ponowienie pytania: "sieæ"

hello

na wstepie chcialem zaznaczyc ze jestem poczatkujacym = userem slacka
a generalnie linuxa, prosilbym rowniez o = odpowiedzenie na moje pytania :)
po pierwsze chcialem postawic server, tzn juz = postawilem na slack 9
i teraz jak skonfigurowac 2 sieciowki, tzn drivery = juz sa i chodza
sieciowki tylko jak ustawic ipconfig, jedna sieciowka = ma byc na zewnatrz
tzn
siec lan, czyli powiedzy o IP 192.168.1.9 na brame = 192.168.1.1 a druga
zeby
byla brama dla 2 kompa powiedzmy 10.0.0.1 :)
kolejne pytanie, poniewaz moj IPS nie ma juz wolnych = IP zewn. wiec mam do

was pytanie czy da sie zrobic na serverze u mojego IPS = - jest rowniez na
slacku, takie przekierowanie zeby np: server mojego = IPS nazywa sie
padaczka.pl :) a ja posiadam na nim konto krzysiek, = ktore bedzie
przekierowane na moj serv czyli na mohe wew IP. for =
uruchamia
jakas usluge powiedzmy www i w przegladarce = wpisuje
www.krzysiek.padaczka.pl
to server IPS przekierowuje go do mojego serva na = port 80, chodzi mi
glownie
o www, ftp, poczta, ssh, na standartowych portach = :)
kolejne pytanie dotyczy programow typu p2p ale tylko = w trybie text,
znacie
jakies, poleccie, :)
z gory dziekuje za odpowiedzi :)

pozdro