[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: boot-owanie linuxa

From: kobartek <kobartek@poczta.fm>
Date: Sat May 31 2003 - 19:30:29 CEST
[slacklist] Re: boot-owanie linuxa

> uruchamiasz linuxa z plytki instalacyjnej ( w =
> sposób)  mianowicie po slowie boot: = wpisujesz bare.i noinitrd jesli
> sie nie myle i na koncu wiersza partycje ze = slakiem /dev/hda2
> nastepnie jak sie zalogujesz jako root odpalasz = /sbin/lilo i wszystko
> bedzie chodzic jak wczesniej :)

nie wiem czy to sie przyda ale jeszcze dopowiem jak to = bylo u mnie,

rowniez mialem problem z bootowaniem - po jednej z = zabaw w lilo nic nie
chcialo sie uruchomic a podany wyzej przyklad rowniez = zawiodl, nie
pamietam bledow jakie sie pojawialy ale system nie =
taki sposob,

uruchomilem slacka z cd-romu - tak jakbym chcial go = przeinstalowac ale
jedyne co zrobilem to ponownie przeszedlem etap =
konfiguracji LILO, po ponownym reboocie slack wstal = sam i bez oporow

k.