[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Fw: sieciowki slack 9

From: Grzywa WP <grzywax@wp.pl>
Date: Sun Jun 01 2003 - 03:49:36 CEST
[slacklist] Re: Fw: sieciowki slack 9

heh po 1 bankowo 8139too laduje sie z modulu i jest = sprawdzane/ladowane z
rc.modules po 2 na bank ten 8139cp pakuje insmod i to =
chyba logiczne dlaczego sie sypie dalej na logike = biorac napewno w kazdym z
przypadkow gdzie taki blad wystepuje to jest to = system postawiony na std
jajku barre czy inne shity. Ludzie, jedna z = podstawowych rzeczy co sie robi
po zainstalowaniu systemu to konfiguracja i = kompilacja jajka pod konkretna
maszyne czyz nie ? przeciez trzeba zrobic = zabezpieczneia i confa pod dany
serv, nie widze innej mozliwosci, kto stawia sys i = zostawia na std jajku ?
bosz... w takich przypadkach proponuje wywalic =
rc.modules wywalic rc.netdevice czy jakos tak to sie = bedzie nazywalo i
wkompilowac kulturazlnie w jajko 1 sterownik do = rtl8139... na bank bedzie
lepiej i bez takich problemow.
pozdr Grzywa