[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Fw: sieciowki slack 9

From: Bartas <saburo@wp.pl>
Date: Sun Jun 01 2003 - 09:14:25 CEST
[slacklist] Re: Fw: sieciowki slack 9

AS wrote:
> Cze. Mam problem z ktorym nie moge sobie = poradzic. Zainstowalem slacka 9 i wywala sie przy ladowaniu chyba z 8 = takich samych komunikatow odnosnie ladowanego modulu 8139co.o.gz. Karty = to 2x rtl8139. Jak to ugryzc?

> Pozdrawiam
> AS

Witam
Mam w sumie ten sam problem, choc sieciowki, =
zadnych problemów, a co jeszcze ciekawsze dmesg nie = wywala juz takich
bledow, pokazuje ze wszystko jest załadowane oki:) = błąd o ktorym mowa
pokazuje się tylko przy strcie. Sam nie = rozwiązałem tego problemu, także
jak by ktos mial pomysł to ja ponawiam pytanie. = Takie komunikaty przy
starcie wygladają mało profesjonalnie:)
pozdrawiam

--
Registered Linux user #295736; Registered BLUG member = #0215; gg 2633015