[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: xmms

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Mon Jun 02 2003 - 18:48:11 CEST
[slacklist] Re: xmms

Użytkownik Konrad Lapsz napisał:
> Witam
>
> Mam dosc dziwny problem, skompilowalem xmms'a ze = wszystkimi niezbednymi
> dodatkami jakie mi wykryla ./configure'acja. = Efekt jest zastraszajacy,
> otoz jak prubuje dodac jakikolwiek utwor do = playlisty to on sie w niej nie
> pojawia, cowiecej nie zglasza zadnego bledu, ze =
> Kompilowalem xmms'a na innym komputerze i bez = problemu chodzil, a tu ...
> Mial moze ktos podobny problem?
>
> Pozdrawiam,
>
> Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
> mailto: harrier@disgust.wariaci.net
> [...]
Witam!

Pytanie: pamięć ok? Pytam bo miałem problem z = kostkami pamięci udma
pracowało jak chciało rozpakowywanie archiwów = kulało itp nie mówiąc o
kompilacji. Może należy przenieś dysk na kompa = na którym kompilacja
przebiega poprawnie  i zobaczyć czy jest = ok?

          &nbs= p;            = ;      Pozdrawiam Jacek