[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Dostep do netu bez dostepu do LAN'u

From: Tomasz Krawczyk <computers@o2.pl>
Date: Wed Jun 04 2003 - 07:26:49 CEST
[slacklist] Dostep do netu bez dostepu do LAN'u

witam wszystkich forumowiczow i slackware userow = !

od dluzszego czasu nurtuje mnie pytanko o wykonalnosc = takiego manewru:

odciac userowi mozliwosc penetracji zasobow lana i = korzystania z wszelkich
dobrodziejstw, jednoczesnie umozliwic mu korzystanie = z internetu (www, ftp,
mail, etc)....sorki, jesli pytanko wyda sie = lamerskie, lecz szczerze
powiedziawszy nigdzie nie spotkalem sie z tym = zagadnieniem.

druga kwestia to problem z masquerade pod slackware = 9.0

wszystko niby wyglada ok, ale w momencie gdy = zapuszczam masquerade wywala mi
"no such file or directory" podczas = odnoszenia sie do
/sbin/iptables

wszelkie wpisy w pozostalych plikach sa, dhcpd dziala = ok, pingi chodza, i
wybrany caly pakiet network

pozdro for all

tomo

mail: computers@o2.pl