[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Domena na dynamicznym IP w neo

From: cobico <cobico@wp.pl>
Date: Thu Jun 05 2003 - 21:59:30 CEST
[slacklist] Re: Domena na dynamicznym IP w neo

"noip.com"    albo spróbuj = na goglach "no ip" wszystko jest po polsku. Nie
bardzo jednak wiem czy to działa poprawnie, = ostatnio przenosiłem swoj±
stronkę na inny serwer to dopiero po 48 godzinach = wszystkie serwery DNS
wskazywały nowy ip. Ale próbuj może to inaczej = rozwi±zali.